zondag 4 november 2012

Hoeveel nachtjes slapen nog?!

Vanaf morgen gaan we aftellen!!!

5 opmerkingen:

  1. o spannend!!! wat is deze kaart leuk geworden en de buttons zijn ook om te zoenen, zo leuk!Begrijp ik goed dat de kaarten van je blog mag halen? want dan ga ik dat zeker doen voor Emma haar 6de verjaardag van 21 december. Ben net terug van de snuffelmarkt en ben helemaal in mijn nopjes met de gevonden spullejtes. Ga er vandaag over bloggen. in januari en maart is het weer, zal ik je op de hoogte houdten? Is mijn post al aangekomen???liefs kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, wat springen je kleurtjes er toch altijd lekker uit. Het is echt je handelsmerk.
    Groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Fieve,
    Ik heb je adres nog niet ontvangen en heb nog een pakketje voor je klaarliggen! Wil je me mailen?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gemaakt!! Spannend hoor, dat aftellen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!