woensdag 19 januari 2011

Boekenlegger

7 opmerkingen:

  1. hoihoi! Leuk! ik heb deze tulpjes als randje op de lakentjes van de tweeling.
    Ik ben bezig met twee giletjes van mme zsazsa voor de tweeling.. was dat giletje wat jij zo leuk maakte ook dat patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou eigenlijk eerst wel, maar pff ik snapte er op een gegeven moment niets meer(zal wel komen omdat ik blond ben!)van dat ik hem zelf heb afgemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk. Heel simpel, maar geweldig!

    Thanks voor je geweldige reacties op mn blog! Vind het erg gezellig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat ben jij creatief zeg! Het ziet er allemaal super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt!

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!