dinsdag 13 maart 2012

De voorbereidingen zijn begonnen!


12 opmerkingen:

  1. bedankt voor je lieve reactie bij mijn blog(ik snap er eigenlijk nog niet veel van maar begint allemaal een beetje te komen haha) en wat heb je een prachtige en inspirerende blog
    ja Fien is natuurlijk ook een geweldige naam dat hebben we goed uitgekozen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat leuk! Dit is een hele grote twee waarschijnlijk? Mijn dochter kreeg haar naam in stoffen letters en die zou ik eens maken voor mijn andere dochter maar dat wil voor geen meter. Ze worden hartstikke slap. Ik durf de originele eigenlijk niet los te halen maar misschien moet ik het toch maar doen ze zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stofje en veel plezier met de voorbereidingen.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is bijna zover! Ik ben benieuwd wat Fien van de taartjes vindt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aha binnenkort een feestje!? Wat een super leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh.........dus jij hebt ook een feestje binnenkort? jij ook nog bedankt voor de felicitatie op mijn blog!
    groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik voorspel....... een groot feest in je nabije toekomst...whahahahaha! Wist je niet, dat ik magische krachten had? Veel voorpret wens ik je! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whaha MiM ik zit hier te schaterlachen hihi. Ohw ben toch zo benieuwd wat je nog meer allemaal gaat maken in afwachting van het grote feest (nou ja afwachtennn, je bent lekker bezig!). Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!